הטיפים שלנו לאימון בריא

יש להיוועץ ברופא ומומלץ אף לבצע בדיקה ארגומטרית לפני התחלת הפעילות הגופנית. יש להקפיד ולבצע חימום לפני הפעילות והרפייה בסיומה. יש להימנע מעבודה מהירה ובטווח תנועה קצר. אין להגרר לתכתיבים של אחרים או לנסות לשבור שיאים זכרו לכל גוף קצב התקדמות משלו. יש לנשום בחופשיות במהלך התרגילים ולא לעצור את הנשימה. חובה לנוח בין סטים ובין

2017-08-06T08:40:01+00:00

כתבה באתר Ynet

מחקר מקיף: מתיחות לא מונעות פציעות באימון סקירה של מעל 350 מחקרים שהתפרשו על-פני 40 שנה מצאה: מתיחות לפני האימון לא מונעות פציעות. ראש מערך המחקר: "קידום המתיחות כמונעות פציעות בוסס על אינטואיציה - ולא על ראיות מדעיות" קישור לכתבה המלאה

2017-08-06T08:41:44+00:00

האם ביצוע מתיחות מונע פציעות

האם מתיחות לפני אימון או אחריו מונעים פציעות? התשובה היא לא! למרות שרוב המאמנים סבורים אחרת. בבדיקות שנעשו בלמעלה מ-300 חדרי כושר וסטודיו נקבע חד משמעית כי מתיחות לפני אימון אינם מונעים פציעות. במגזין "רפואה ומדע בספורט" המתפרסם בארה"ב נכתב כי "ביצוע מתיחות לפני אימון נשען על תחושה פנימית והתבוננות במקום על ראיה מדעית".

2017-08-06T08:43:12+00:00

איך בוחרים חדר כושר שמתאים לצרכים שלכם?

הקיץ הגיע והחלטתם בבוקר בהיר אחד שאתם רוצים להצטרף למועדון כושר. לפני שאתם מגהצים את כרטיס האשראי ומוציאים כסף על חדר כושר שלא מתאים לכם, כדאי ורצוי מאוד שתבדקו את המקום מראש כדי לוודא שאכן תיהנו מהאימון בו, ושהוא יספק לכם את מה שאתם באמת רוצים וצריכים. מיקום אחד הנושאים הכי חשובים בבחירת מכון

2017-08-06T08:44:32+00:00