מערכת השיעורים 2022-05-29T18:03:52+00:00
Loading...

לחיצה להורדת מערכת השיעורים

כל השיעורים מועברים בקבוצה קטנה של עד 14 משתתפים, ההרשמה בקלות דרך האפליקצייה שלנו"
האפליקציה מעודכנת בדיוק לגבי כל החלפה של שיעור או מורה

 אייפון- http://bit.ly/metroiphone

אנדרויד- http://bit.ly/androidmetro

קישור לכניסה ממחשב בלבד

מתאמני FREEFIT יש לפנות לקבלת המועדון או בווטסאפ לקבלת הוראות רישום

פירוט על קצה המזלג של האימונים שלנו:

מיוחדים:
קרב מגע: 
קרב מגן ישראלי-

שיטת קרב מודרנית לא תחרותית המתמחה בהגנה עצמית וקרב פנים מול פנים,באימונים לומדים כלים להתמודדות עם מצבים שונים,תוך עבודת התקפות אינטנסיבית על כריות והכנה פיזית.

האימונים תורמים לביטחון עצמי ושיפור הכושר הגופני. האימונים מתאימים גם לגברים וגם לנשים ואף אפילו מומלצים יותר לנשים. 
השיעור מועבר על ידי דניאל אוקונב, מאמן כושר אומנויות לחימה פארקור, ונינג'ה באופן כללי. 

אנרגטיים ושורפים:

STATION 45: אימון תחנות 

אימון הדגל של המועדון – פונקציונאלי, מהיר ומהנה במיוחד. 12 מתאמנים ב45 דקות בלבד, בעבודה קבוצתית ומגובשת עם מדריך אישי צמוד. האימון נכתב מחדש בכל פעם, כך שאנחנו מבטיחים שהגוף לא יתרגל למאמץ, ואתם בטוח לא תשתעממו! סוג האימון הוכח מדעית כמאפשר את שריפת הקלוריות המקסימלית במהלכו (כ-700 קלוריות), ועד 48 שעות אחריו עקב הגברת קצב חילוף החומרים.

עצימות: קשה

TABATA-טאבאטא

אימון  אינטנסיבי בהפוגות קצרות המשלב אווירה מטורפת ומוזיקה ייחודית. האימון מערב תרגילים מורכבים ופשוטים בעבודה עצימה כנגד השעון, תוך שימוש במשקולות יד ועוד. התנודתיות בדופק מסייעת בהעלאת הסיבולת ובשריפת קלוריות מוגברת תוך כדי העבודה וגם לאחר האימון.

עצימות: קשה

מדרגה פונקציונלי FUNCTIONAL STEP

זה לא אימון אירובי מדרגה, אלא אימון אישי בקבוצה קטנה. המדרגות המיוחדות שכאן הופכות לתחנת עבודה אישית, עובדים על כוח ואירובי חזק ובזמנים. מתאים לכל הרמות עקב היחס הפרטני. אוהבים לעבוד אבל לא אוהבים חדר כושר? זה השיעור בשבילכם.

 עצימות: בינונית עד גבוהה

כוח מדרגה POWER STEP
זה לא אימון אירובי מדרגה, אלא אימון אישי בקבוצה קטנה. המדרגות המיוחדות שכאן הופכות לתחנת עבודה אישית, עובדים על כוח ואירובי חזק ובזמנים. מתאים לכל הרמות עקב היחס הפרטני. אוהבים לעבוד אבל לא אוהבים חדר כושר? זה השיעור בשבילכם.

 עצימות: בינונית עד גבוהה 

מדרגה פונקציונלי FUNCTIONAL STEP
כמו האימון הקודם אבל פה נעלה דופק הרבה יותר והעבודה יותר "על הרגליים" יותר דינאמי עם דגש יותר גדול על שריפת קלוריות.

BOOST

 – האימון של אופיר בסאני! אימון הפוגות אינטנסיבי המשלב מקטעי עבודה אירוביים בדופק גבוה, עם תרגילי כוח אנאירוביים לבניית מסת שריר. התרגילים המורכבים משלבים בין כל האלמנטים של הכושר הגופני והופכים את אימון האינטרוולים לאימון ביעילות מקסימלית ביחס לזמן.

האימון מאפשר שריפת קלוריות מוגברת, שיפור סיבולת לב ריאה, חיזוק הגוף תוך שמירה על גמישות וכן עבודה ממוקדת על שרירי הליבה. אוהבים גיוון? מבנה השיעור משתנה כל הזמן ואופיר דואג להתאימו לקבוצה.

עצימות: בינונית, קיים גם בעצימות גבוהה במיוחד כULTRABOOST

METCON:מטקון

אימון הפוגות פונקציונאלי עם משקל מתגבר בשיטת הפירמידה – מתחילים ממשקל קל, עולים לאט לאט למקסימום וחוזר חלילה, לגירוי מגוון של השרירים. מטרת האימון היא שריפת הקלוריות באימון עצמו וגם עד 48 שעות אחריו עקב הגברת קצב חילוף החומרים.

עצימות: קשה

קיקבוקס KICKBOX

לא, כאן לא הולכים מכות או מרביצים לשקים. מדובר באימון אירובי ברמה גבוהה, אשר משלב אלמנטים מעולם אומנויות הלחימה, בעיטות, קפיצות והרבה אנרגיה עם המדריכה אלונה, ספורטאית ומתאגרפת מקצועית.

עצימות: קשה

FUNCTIONAL TRX- פונקציונלי עם רצועות TRX

מתמקדים בשמירה על דופק גבוה לכל אורך האימון האימון, ולכן העבודה נעשית עם משקלים קלים ורצועות. שיעור העובד על כל הגוף בסטים ארוכים במוזיקה אנרגטית. עובדים תמיד על כל שרירי הגוף – פלג גוף עליון, תחתון, בטן.

עצימות: בינונית

אימונים מעצבים:

BODYSHAPE-עיצוב חיטוב

אימון דינמי המשלב עבודת עיצוב וחיטוב עם עבודת אירובי והעלאת דופק. אימון מקיף שבסופו תוכלו לסמן 'וי' גדול על העבודה שלכם באותו היום.

האימון עובד על כל הגוף, מחזק את שרירי הרגליים , ישבן, בטן, ידיים וכתפיים. האימון מתבצע עם משקולות ידיים, רגליים, פיטבול, גומיות ועוד. תרגילים מגוונים, אימון קשה שנותן תוצאות טובות והרגשה טובה לגוף.

עצימות: בינונית

בטן ישבן ירכיים- BOOTYLICIOUS

אימון עיצוב וחיטוב ששם דגש על פלג הגוף התחתון ומבוסס בעיקר על תרגילי רגליים וישבן, בשילוב עבודת בטן וליבה.

האימון מתמקד בבטן-ישבן-ירכיים ומחזק את רצפת האגן. אזורים אלו חשובים לחיזוק במיוחד אצל נשים, והתרגילים שבו מותאמים לכך. האימון מתבצע על ידי משקולות ידיים ורגליים ובחלקו על מזרן.

עצימות: קלה

ליבה גמישות ונפש

פילאטיס – PILATES

השיטה של ג׳וזף פילאטיס, בגרסת אימון המזרן. האימון משלב עבודה על כוח, גמישות וקואורדינציה.

השיטה מעצבת, מייצבת ומאזנת את הגוף.

במסגרת האימון, אנו מפעילים את השרירים המייצבים ושרירי הליבה, ומלמדים את הגוף לגייס את השרירים הנכונים לכל תנועה. האימון מאפשר פתיחה של טווחי התנועה בפרקים ולאורך עמוד השדרה, ומוריד לחץ מהחוליות ומהמפרקים. הוא משפר את הגמישות והיציבה, וכך תורם למניעת פציעות וכאבים כרוניים.

עצימות: קלה

 

PILATES- פילאטיס משולב עצימות: בינונית

אימון עיצוב חיטוב משולב עם תרגילים מעולם הפילאטיס.

יוגה

בסטודיו שלנו מתרגלים שני סוגי יוגה:

דהרמה: סגנון מיוחד שמועבר על ידי המורה המקצועית ליה לי, אשר עברה הסמכה בהודו ויוגה היא מרכז חייה. מדובר ביוגה תנועתית שמתרכזת מאוד בדיוק התנועה. העבודה נעשית גם עם רצועות, עמידות ראש וידיים וכו.

ויניאסה: מעברי תנוחות מעגליים בסנכרון עם נשימות. מתאים יותר למתאמנים שצועדים את צעדיהם הראשונים בעולם היוגה.

מומלץ מאוד למניעת פציעות בחדר כושר ולסנכרון הגוף והנפש.

עצימות: קלה-בינונית

מיוחדים:

התעמלות בריאותית-FOREVER YOUNG

מתאים לאוכלוסיה בוגרת אך צעירה בנפשה 🙂 אירה, מדריכת הבוקר האגדית, מלווה את הקבוצה כבר כעשור.

מדובר באימון שעובד על כל הגוף, בדגש על חיזוק שרירים שיעזרו לנו ביום יום, טיפול ומניעת כאבים עקב ישיבה ממושכת, זקיפות עמידה ונשימה נכונה. האימון עובד גם על חיזוק שרירי הרגליים והמייצבים על מנת שנוכל להמשיך לבצע פעולות יומיומיות ללא תחושת עומס או כאב.

עצימות: קלה, מותאמת לקבוצה

 

GYMKIDS:

אימון ילדים ונוער בקבוצה קטנה עם מדריך אישי בחדר הכושר עצמו,הסבר מפורט – בלשונית ילדים ונוער.

עצימות: מותאמת אישית

 

 KETTLEBELL-קטלבלז

אימון שעושה שימוש במשקולת הרוסית המפורסמת, בהובלת סולומון רוסקין, מדריך וותיק ואלוף אירופה בקטלבל אינדורנס.

בהתחלה נעבוד על טכניקה כדי ללמוד ולהכיר את אינסוף האפשרויות והתרגילים שניתן לעשות עם המשקולת המיוחדת הזו.

לאחר מכן, נעבור לאימון פיטנס שיתמקד בכוח מתפרץ וכושר מגוון שניתן להשיג רק בעזרת הקטלבל.

עצימות: קלה עד בינונית

 

FULL BODY WORKOUT-בוקר טוב לכל הגוף

אימון בהובלת המדריך הראשי שלנו, איציק הג'ינג'י! אימון בוקר מעורר במיוחד באווירה טובה להתחלה אנרגטית של היום. נעבוד על כוח בעבודה פרטנית בקבוצה קטנה. רוצים להגיע לאימון חדר כושר על הבוקר אבל מתעצלים ללא הקבוצה? זה האימון בשבילכם.

עצימות: בינונית

עוד חודש הגוף שלך יודה לך


הצטרפי עכשיו